안녕하세요. 케이팝스토어입니다.
저희 C/S가 한국어로 서비스 되는 점 양해 부탁드립니다. (번역기를 이용한 번역 과정에서 매끄럽지 못할 수도 있습니다.)
우선 불편을 드린 점, 답변이 늦어진 점 죄송하다는 말씀 드립니다..
아래의 양식을 작성하시어 메일로 보내주시면 확인 후 답변드리겠습니다.
1. 성함
2. 연락처
3. 주소
4. 불량 사유
5. 구매시기/주문번호/구매처
6. 불량 제품에 대한 동영상 또는 사진
beatroas@beatro.co.kr 로 답변해주시면
저희가 접수신청을 하겠습니다.
감사합니다.
---
Hello.
Please understand that CS is available in Korean. (It may not be smooth in the process of answering the translator.)
First of all, I apologize for the inconvenience and for the delay in replying.
Please fill out the form below and e-mail it to me and I'll check and answer it.
1. Buyer name
2. Contact information
3. Address
4. Reason for defect
5. Purchase date/order number/purchase place
6. Videos or photos of defective products
If you could answer at beatroas@beatro.co.kr,
we'll apply for a/s.
저희 C/S가 한국어로 서비스 되는 점 양해 부탁드립니다. (번역기를 이용한 번역 과정에서 매끄럽지 못할 수도 있습니다.)
우선 불편을 드린 점, 답변이 늦어진 점 죄송하다는 말씀 드립니다..
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5. 구매시기/주문번호/구매처
6. 불량 제품에 대한 동영상 또는 사진
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Thank you.